Kontakt os

Hos Tapas for dig er vi er altid klar til at hjælpe dig

Vi vil så gerne hjælpe dig!

Har du brug for hjælp, eller har du spørgsmål til f.eks. vores tapas, afhentning eller andre af de oftest stillede spørgsmål, så kan du nemt finde svar på de fleste her på siden. Finder du ikke det, du leder efter, er du altid velkommen til at kontakte os direkte via formularen nedenfor eller på mail!

Kontakt Tapas For Dig

Vi er her for at gøre din oplevelse med os, så lækker og problemfri som muligt. Uanset om du har spørgsmål om vores menu, ønsker hjælp til at planlægge dit næste arrangement, eller blot vil give os feedback, vil vi elske at høre fra dig.
Brug formularen nedenfor til at sende os en besked, eller fang os på mail.

Vi sidder klar til at svare dig alle hverdage mellem kl. 10 og 16, hvor svartiden som regel er under 1 time.

FIND SVARET PÅ VORES OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL

ofte stillede spørgsmål

Hvordan bestiller jeg tapas?

  • Du kan bestille via vores hjemmeside: www.tapasfordig.dk for at sikre, at vi har alle dine oplysninger og bestilling korrekt registreret.

Hvad er minimumsbestillingen?

  • Minimum 2 kuverter ved bestilling i engangsemballage.
  • Minimum 6 personer, hvis tapasen skal anrettes på et træfad.

Kan jeg ændre min bestilling efter at have afgivet den?

  • Kontakt os hurtigst muligt via vores kontaktformular: Kontakt os, så ser vi, om det kan lade sig gøre.
    Vi kan ikke garantere at håndtere ændringer indenfor 48 timer før afhentning.

Hvordan betaler jeg for min bestilling

  • Betaling foregår online via vores hjemmeside. Visa / Mastercard, Appel Pay og MobilePay.
    Opkrævning af depositum, håndteres direkte på afhentningsstedet.

Er der en tidsramme for, hvornår jeg skal bestille?

  • For at sikre kapacitet og kvalitet skal bestillinger gerne foretages i god tid.
  • Vejledne bestillings-deadlines:
    Afhentning torsdag: Bestilles senest torsdag kl. 08:00
    Afhentning fredag & lørdag: Bestilles senest fredag kl. 08:00

Hvordan ved jeg, at min bestilling er blevet bekræftet?

  • Du modtager en bekræftelsesmail efter din bestilling. Kontakt os, hvis du ikke har modtaget den.

Hvordan får jeg tapasen leveret

  • Bestillinger anrettes i vores produktionskøkkener og sendes til den valgte afhentnings by. Ønsker du levering til døren, kan du sende en forespørgsel via. vores kontaktformular.

Kan jeg få tapasen anrettet på tallerkener eller i buffetstil?

  • Ja, vi tilbyder forskellige anretningsmuligheder. Kontakt os for særlige ønsker.

Kan jeg bestille tapas til store events som bryllupper eller firmafester?

  • Ja, vi leverer også til arrangementer og events. Kontakt os for at høre mere om mulighederne.

Er der særlige tilbud eller rabatter ved store bestillinger?

  • Ved større ordrer kan vi tilbyde rabatter eller specialtilbud. Kontakt os for en individuel vurdering.

Kan tapas opbevares og spises senere?

  • Vi anbefaler at nyde maden på afhentningsdagen, for den bedste smagsoplevelse. Tapas kan dog opbevares på køl ved max 5 grader og spises inden for 24 timer.
    Bemærk, at friske urter og grønt kan miste sprødhed og farve.

Hvordan opbevarer jeg min tapas, hvis jeg ikke serverer det med det samme?

  • Opbevar din tapas på køl ved maks. 5 grader. Hvis du serverer senere, kan du lade dem stå ved stuetemperatur i 15-20 min før servering for bedste smag.

Hvordan kan jeg opbevare overskydende tapas?

  • Tapas bør opbevares på køl og spises inden for 24 timer. Enkelte retter kan fryses – kontakt os for vejledning.

Skal jeg selv opvarme brødet?

  • Ja, vi anbefaler at lune brødet kort inden servering for den bedste oplevelse.
    8-10 minutter ved 200 grader, til det er gyldent og sprødt.

Hvilke typer tapas tilbyder I?

  • Vi har tapas til enhver smag – fra klassiske anretninger til luksusudgaver og børnevenlige varianter. Se vores  udvalg her: Se tapasmenu.

Er der vegetariske, veganske eller glutenfri tapas?

  • Vi tilbyder ikke specifikke vegetariske/veganske anretninger, men kan tilpasse enkelte elementer ved at tilføje mere ost og minimere kødet. Notér dine ønsker i bemærkningsfeltet ved bestilling.
    Allergener kan ses i produktoversigten eller her: Allergener.

Er jeres tapas velegnet til allergikere

  • Vores tapasanretning var i 2024, helt glutenfrie. Det har vi intentioner om at fastholde. Du kan hele tiden se den opdaterede liste her: Allergener
    Vi kan ikke garantere allergenfri tapas, da de fremstilles i køkkener, hvor der håndteres gluten, laktose, nødder m.m. Se allergeninfo her, eller kontakt os for detaljer.

Er det muligt at få tapas til et specifikt tema eller kulturelt arrangement?

  • Ja, vi kan tilpasse menuen efter arrangementet. Vi levere bl.a. tapas-anretninger til festivaler rundt i landet - ofte med udgangspunkt i vores lukus tapas, krydret med lokale elementer.
    Kontakt os for at høre mere om mulighederne.

Hvilke portionstørrelser tilbyder i?

  • Vores tapas er designet som en fuld måltidsoplevelse. Vi anbefaler 1 kuvert per person, for en mættende oplevelse.
  • Vi tilbyder tapasanretninger i engangsemballage, hvor vi anretter til 2-3 personer i hver.
  • Bestiller du til 6 personer eller derover, tilbyder vi at anrette maden på vores træfade.
    Bemærk venligst at der opkræves et depositum på 300 DKK pr. træfad. Opkrævning og returnering af depositum sker på afhentningsstedet.

Kan tapasen serveres som en hovedret

  • Ja, vores tapasmenu er sammensat, så den kan fungere både som forret, let måltid eller hovedret.
    Vores tapasanretninger er designet til at gøre en gennemsnitlig voksen person mæt under et aftenmåltid.

Tilbyder I også drikkevarer?

  • Vi tilbyder ikke drikkevarer i øjeblikket, foruden den gratis flaske vin der er inkluderet.

Hvilket udstyr har jeg brug for, til at servere tapasen?

  • Tapasen kan serveres direkte fra emballagen, men du kan også anrette dem på fade eller tallerkener for en mere præsentabel servering.

Hvad sker der, hvis jeg har et problem med min bestilling?

  • Hvis der opstår problemer og det er akut, skal du kontakte os hurtigst muligt på +45 71 99 75 74
  • For ikke akutte henvendelser kontakt os via vores kontaktformular, så vi kan finde en løsning.

Hvordan kan jeg kontakte jer, hvis jeg har flere spørgsmål?

Din Bestilling

Ingen varer i kurven.

Find et afhentningssted nær dig

Find en afdeling tæt på dig og vælg afhentning